Mot i Brøstet Fan Club klubb

Logg deg inn og diskuter med andre!
HELT GRATIS!

Join the forum, it's quick and easy

Logg deg inn og diskuter med andre!
HELT GRATIS!

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Helt gratis å bli medlem. Snakk med andre om Mot I Brøstet

3 posters

Mot i brøstet

Thinjapoo

Antall Innlegg : 3

Mot i brøstet Empty Mot i brøstet

Poste  Thinjapoo Søn Jan 24, 2010 6:46 pm

Hei Very Happy Kjekt med en fan club side for Mot I Brøstet Very Happy Jeg elsker Mot i Brøstet og vil gå så lang som å si (uten å overdrive) at Mot i Brøstet er tidenes norske tv-seri sukksess Very Happy Selv ser jeg nesten 1 episode hver dag før jeg legger meg, for da får jeg sove mye bedre. Smile Jeg så på medlemslista og må si at jeg er skuffet over at det ikker er fler som digger Mot I Brøstet Sad Men uansett Mot I Brøstet er best Very Happy
    Arntis

Antall Innlegg : 3

Mot i brøstet Empty Er egentlig helt enig :D Jeg har alltid Mot i Brøstet på når jeg skal legge meg... Det er den beste serien som har gått på tv2 i historien.... Er også skuffet over at det ikke er så mange medlemmer her....

Poste  Arntis Tir Sep 21, 2010 1:11 am

Thinjapoo skrev:Hei Very Happy Kjekt med en fan club side for Mot I Brøstet Very Happy Jeg elsker Mot i Brøstet og vil gå så lang som å si (uten å overdrive) at Mot i Brøstet er tidenes norske tv-seri sukksess Very Happy Selv ser jeg nesten 1 episode hver dag før jeg legger meg, for da får jeg sove mye bedre. Smile Jeg så på medlemslista og må si at jeg er skuffet over at det ikker er fler som digger Mot I Brøstet Sad Men uansett Mot I Brøstet er best Very Happy
    pirat
    ikkebareflaks

Antall Innlegg : 1

Mot i brøstet Empty Re: Mot i brøstet

Poste  ikkebareflaks Lør Des 22, 2012 10:00 pm

Liker godt "Hokus Pokus", "Høyt spill" og litt "Kjendis for en dag. Morsomt med Nils og Gunvor Hals i "Kjendis for en dag".

Sponsored content

Mot i brøstet Empty Re: Mot i brøstet

Poste  Sponsored content

Klokken er: Tor Okt 31, 2024 10:31 pm